Time waisting

Allright, nå er det nok Sunnmøre. Jeg vet du liker å vise deg fra din beste side, nemlig det du er kjent for – det jævlig fine været. Men skal jeg fortelle deg noe? Det er ikke fint! Folk har løyet til deg, så få bort skyene og frem med sola! Jeg føler meg fanget i mitt eget hus. Uten tilgang til å gå tørr ute, uten lappen og uten venner. Eller venner er der jo – men som sagt – tørt? Nej.

Det er slike ting som får meg til se på bloggen og si – hva forventer du? Jeg har ikke noe å skrive om, jeg er fattig student og er ikke en rosa blogger som viser frem nyeste innkjøp. Og heller ikke dagens antrekk, som for den del ikke er anstendig for noen som helst sak enn å være hjemme alene.

Image

Legg igjen en kommentar

