Social

Så var man blitt sosial i bygdene igjen også. Det var koselig å se igjen folk og kjente, men kjenner jeg er glad jeg har flyttet og kommet meg vekk. Største frykt må vel å bli stuck i samme gamle rutiner. Nå er det avslapping og rolig kveld før morgendagen tar fatt. Snøen har kommet og det er ikke lenger vår men vinter. Og det er også 1. april – great. Ikke har jeg blitt lurt i dag – enda. Men kan huske jeg lå i en uke på verandaen og solet meg brun som en innfødt afrikaner i april i fjor. Nå er snøen og kulden langt inni beinmargen. 

Image

Legg igjen en kommentar

