The end of it all

Det er rart å se tilbake på at jeg har sett hver eneste episode av One Tree Hill som har kommet ut, og nå er det slutt. Virkelig helt slutt. 187 episoder fordelt utover 9 år. Man føler jo at man har en forbindelse med karakterene. Men for en fin avslutning. Jeg vil at jeg om 10 år kan se tilbake på livet mitt som i seriens siste episode. At jeg er lykkelig med familie og venner rundt meg og generelt – lykkelig. Å ha med gamle karakterer du har glemt av og selvsagt kjenningsmelodien og konserter på Tric med Gavin Degraw – I Don’t Wanna Be. Nei en virkelig fin avslutning på en altfor fin serie.

Image

2 tanker på “The end of it all

  1. Hei! 😀 Ville bare si tusen hjertelig takk for den fine kommentaren du la igjen på bloggen min! 🙂 TAKKTAKKTAKK. Blir alltid så glad for slike kommentarer!

Legg igjen en kommentar

