To be better

Intervention! Jeg vil bli en bedre blogger. For min egen del. Våren har utspring i akkurat dette øyeblikk, og det er ingen grunn til å sitte inne – ikke engang regnet kan være en grunn for det. Så jeg skal bli flinkere med kameraet – komme meg opp og ut og være kreativ. Jeg har startet en ny blogg, en ny start for å bli en langt bedre blogg enn i det siste. En ny start sammens med vårens spirer.

Så dagsplanen blir kort fortalt å skrive oppgave, komme meg rundt om å være kreativ og sosial og kanskje rydde sengen så det blir mulig å se enden på den?

Også tenkte jeg å ha med dagens ord fra denne kjære boken:

– Telling someone your dreams and fantasies

– Balancing on one foot

– Sand castles

– Sunshine and weekends

– Converse tennis shoes

Én tanke på “To be better

Legg igjen en kommentar

