Good night indeed

Sjakktrekk å si at jeg skal bli bedre blogger rett før en innlevering skal bli levert inn og en annen levert inn på nytt (samme dag, vel og merke). Men nå! Nå skal det bli andre baller i luften ja! Som sagt, skal jeg nå starte med å skrive positive ting fra uken som har vært på søndagen/mandagen. Og skrive ett par ting å være glade for fra min søte bok. Samtidig som våren nå har kommet, så skal man mer ut av huset og gjøre fine ting og bruke kameraet mer, så da får jeg forhåpentligvis skrevet om mer enn mitt ellers lite actionfylte liv.

Be happy for..

– Using a big word

– Reading between the lines

– Listening to the tinkle of Taiwan bamboo wind chimes

– Holding hands

– Getting a back scratch

Legg igjen en kommentar

