A week of culture

Jeg har faktisk hatt en ganske innholdsrik uke, og mer skal det bli! Jeg kan gå så langt som å si at det er en kulturuke. Uken startet med å skrive ferdig oppgaven som har hengt over hodet. Deretter har jeg vært på McDonalds før kino der det var American Pie Reunion på lerrete. Jeg har hørt mye forskjellig om filmen så jeg visste ærligtalt ikke hva jeg gikk til. Men jeg synes den var skikkelig bra. Det er sånn American Pie startet og det er sånn den skal slutte – eller jeg antar det er slutten men man vet jo aldri. Og i går dro vi på Studentersamfundet og så på danseforestilling fra NTNUi. Mye helt ok og mye veldig bra. Er sykt hvor flink, sterk og tillitsfull de er til hverandre. Og det å gå hjem med guttene i ett vær der man ikke trengte noe annet enn genser omtrent til å gå hjem, og da er klokken 21 – det er så herlig!

Selv om det omtrent er umulig å komme over 22. Juli rettsaken så er det viktig å legge merke til det fine rundt en. Jeg er nok en av de som synes han får litt for mye oppmerksomhet, og at rettsaken blir krinkastet litt over det nødvendige i forhold til pårørende og andre sosiopater som finnes ute i verdnen. Men likevel så er det NRK som står på dag inn og dag ut nå. Men ja, i dag er det sol og blå himmel, 12 grader og helg! Så ta foten fatt og ta en tur ut i det fine været. Og jeg utfordrer dere, smil til en fremmed. Et smil er alt som skal til for å gjøre dagen bedre!

And be happy for..

– Sponge baths

– Taking someone out for coffee or ice cream

– A baby’s first tooth

– Babies who never cries

– Viewing everyday surroundings with a tourist’s eye

Legg igjen en kommentar

