Music To Love

Åh, jeg er helt forelsket. I disse sangene jeg har funnet i ny og ne nå. Herlig! Så i steden for at jeg skal sitte å ruge på de, kan jeg dele det med de som faller innom på siden her.

Foxes – Home

Foxes – Youth

Gotye ft. Kimbra – Somebody That I Used To Know

Sia – My Love

2 tanker på “Music To Love

  1. HELT fantastiske sanger – akkurat den type musikk jeg faller veldig lett for. Spesielt godt liker jeg Somebody that I used to know. Blir aldri lei den. ❤

Legg igjen en kommentar

