Birthday girl!

Jeg har bursdag i dag og er endelig 20 år og ute av tenåringsrepet! Jeg føler meg supergammel og skrukkete allerede.. Neida, det har vært en kjempefin bursdag. Jeg våknet til fine fine Sondre som sang bursdagssang til meg og gav meg gave fra New York. Kjempefin! Skal ta bilder senere. Med fint vær og sol gikk vi til byen og tok en is i solen. Fikset på gaven og gikk innom butikken for å kjøpe inn indrefilét(?) til bursdagsmiddag, hvorav Sondre er flinkeste og lagde all maten til meg. Heldig! 

Har også fått mange fine gratulasjoner fra kjente og gamle kjente som jeg ikke har snakket med engang. Det er koselig! Har fått boller og godteri fra jentene og kjempesøtt kort fra Elisa. Så det har vært en kjempefin bursdag, og snart kommer hver av pikene hjem fra treninger og vi skal sette oss ned å se film og kose oss. Who needs more!

Ha en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

