Reasons To Smile Week 19

Siden jeg fortsatt har dataen et lite øyeblikk før han kommer tilbake, så kan jeg få skrevet RTSW19!

– Spist jordbær

– Lest bøker

– Hatt sol og varme, elsker vår/sommeren!

– Betalt siste husleie for denne leiligheten!

– Gått i shorts ute!!

– Blitt brun

– Hatt siste eksamen

– Funnet ut at jeg har lommer på jakken likevel! Hehe

– Kommet inn på BI til høsten!

– Dratt ut av byen, nærmere bestemt til Kristiansund

– Feiret 17. Mai

– Spist god lunsj med spekemat, salat og alt mulig

– Spist bløtkake

– Møtt hundene til Sondre igjen, elsker dem!

– Spist krokanis og skoleboller

– Vært med Sondres familie, de er så herlige

– Gått på fjellet

– Dratt på fisketur, selv om jeg ble emo når jeg satte fast sluken i bunnen…

– Spilt med kortstokk

– Hørt på fuglesang

– Dratt på spontantur på tivoli når vi kom hjem

– Gått ut og spist med pikene

– Spist sukkerspinn

– Spist pringles, min nye potetgulldilla..

Og sikkert en hel del mer, men jeg får heller adde det når jeg redigerer det her med bilder innimellom sånn det ikke ser så kjedelig ut. So stay tuned!

Legger forresten ut bildedryss av reisen etterhvert som jeg får internett også. 

Legg igjen en kommentar

