Reasons To Smile Week 21

– Med dårlig vær og dårlig klær (neida..) kan man sitte inne å tenke «fint vær å være inne i»

– Spist masse god middag

– Sett alt for mye på Community

– Gleder meg bare mer og mer til å flytte ut og komme meg hjem, hjemlengsel nesten!

– Spist sjokolade i litt for store mengder

– Ikke akkurat smilende nyhet, men det var fint å få vite eksamensdatoen for førstkommende uke, sånn jeg blir ferdig en gang for alle og har sommerferie

– Snakket med gamle kjente, selv om det ikke er mange ordene så er det kos!

– Funnet ut at det ikke er så gale å ringe skumle internett/strøm/altmuligannet-folk

– Fått solgt ene sofaen, one to go!

Source: whi

Nei vet du hva, denne uken her har vært ganske så tam. Jeg får heller nevne det i ett side innlegg om jeg kommer på noe mer.

Legg igjen en kommentar

