Popping in

Merker det er siste uken i min første hybelleilighet nå. Elisa pakker ned livet sitt i esker og jeg tenker bare at snart snaaart er det min tur. Samt har ene sofaen blitt solgt og sakkosekken blir hentet i morgen. Wuhu! Om noen vil ha siste sofaen er det bare å rope ut – 700,- for toseter som ble kjøpt ny i fjor høst. Haha, men ellers er det ikke mye å si.. Jeg har eksamen om to dager, men har hatt verdens dårligste studere-til-eksamen-dag i dag. Så i morgen blir det opp tidlig å leseleselese!

Snakkes når jeg har et liv igjen (om jeg ikke finner en unnskyldning for å ikke lese i morgen og blogginnlegg blir ett supert bra innlegg for dagen).

Legg igjen en kommentar

