Update Week 22

Herregud, jeg ligger x-antall innlegg bak skjema nå, og jeg må bare beklage, men har vært opptatt den siste uken med å pakke og flytte ut. Har egentlig ikke flyttet ut helt offisielt, har fortsatt nedvask neste uke, men det tar vi når det kommer!

Forrige uke gikk for det meste til å glede seg til å flytte ut og generelt å flytte ut. Var selvsagt en god del ting å smile over, men ettersom jeg glemte helt av å skrive ned små huskelapper eller stikkord om det, har jeg egentlig dårlig hukommelse fra det hele. Lørdagen ble vi også invitert til en siste fest i Trondheim hos Anita som hadde en last blow out for utvekslingsstudentene som er i byen. Var veldig kjekt å få sagt et siste adjø til Riley, Tom og de andre kjente vi har festet litt med. Forhåpentligvis kommer han tilbake neste år!

Søndagen gikk til å pakke ned siste rest av kjøkkenting og flatpakke alt jeg eier til Sondre og Kjetil kom kjørende opp fra Asker med bilen. Etter mye flytting frem og tilbake gjennom byen, var vi til slutt ferdig. Mandagen gikk til å pakke inn i bilen, mye fikk ikke plass, men så skal jo jeg tilbake opp dit, så det går jo bra. Og etter alt for lenge og 4 timer bak skjema fordi husvertene er superstrenge på nedvasken – fikk vi til slutt begynne kjøreturen ned mot Ålesund. Etter en frokost på McDonalds klokken 20:00 såklart. Så skilte vår vei med Simen, Thale, Kjetil og Jonathan. En liten bi-ting jeg har glemt å ta med er at ettersom ene samboeren til Sondre lot tre senger stå igjen, måtte vi fjerne de – endte én bak en kontainer og to bak ett tre på en parkeringsplass ved en bro. Og langt oppi huttiheita mellom Oppdal og Dombås, midt i ødemarka hev jeg og Sondre en overmadrass i grøftekanten. Super synd på miljøet, og vi har faktisk vondt inni oss av samvittigheten, men .. Det måtte bli gjort. Vel, vi kom til slutt frem til Ålesund klokken 02:00, og gikk rett i seng hvor vi sluknet rellativt kjapt.

De siste dagene har jeg vist Sondre byen, vært på atlanterhavsparken – som var midt i blinken for en som er glad i det maritime og haier. Surprise – der var selvsagt et aquaraium fullt av haier! Samt har vi tatt noen turer rundt i sentrum, vært på moa og fikset linser – eller i morgen blir det vel siste fikset. Og selvsagt vist min lille bygd, dratt på Moods of Norway outlet og kjøpt noen klær og i morgen er det finere vær til å guide også blir det sommershow med sjefen og sønnen på kvelden. Fredagen starter kjøreturen ned mot Oslo og Asker for å være der en ukes tid.

Legg igjen en kommentar

