Boatlife

Da er jeg snart ved denne turens ende, én dag igjen før jeg må pakke og generelt bruke dagen på å rydde/vaske. Jej! Vel dagen har vært herlig, det har endelig kommet litt sommervær, hvorav shorts og bikini er en ting man kan foretrekke. Vi dro ut med båten ilag med Kjetil og Eirik, der Sondre og Kjetil stod på wakeboard og jeg bestod med glans ved å stå imot gruppepress. Det er fullt normalt og forståelig at jeg og mange (!!) andre er redd for havets dyp og alt du ikke ser nede i den mørke sjøen. Men det var herlig å være ute med båt igjen siden det er en god del år siden sist. Nå i kveld har vi vært på kino med Eirik og sett Prometheus. Ettersom jeg ikke har sett Aliens-filmene som er etterfølgene til denne…? så hadde den antagelig vært bedre. Men jeg er jo heller ikke stor fan av blod, gørr og involler. Men det får så være, den var jo for all del bra, men den kunne vært bedre!  Jo også har vi grillet! Eeeeeeeeeelsker grillmat. Just had to say it.

Nå er det snart leggetid også blir det siste dag i Asker på noen uker. Men har storkost meg og jeg gleder meg til å komme ned igjen!

Nightynight! (beklager for nada bilder, men ..)

Legg igjen en kommentar

