En liten oppdatering

Jeg har vært helt på tryne dårlig med det her altså, beklager. Har bare tatt en liten pause og prøvd å komme inn i den nye rutinen med å bo midt i Ålesund sentrum. Ikke helt vant til det ennå, og det tar nok litt tid. Føler meg liksom ikke helt hjemme enda, er mer på besøk hos noen. Men man kan ikke forvente mer når man går fra et hus bygd i 1890, 122 år gammelt, til en moderne og nyrenovert leilighet i en gammel bygård.

Vel dagene har gått til å slappe av, sett Greek og være sosial. Mandagen var det personalfest med Teaterfabrikken, kjempekoselig å se igjen folk og voksenhumor vokser litt på deg.. eller kanskje det bare er det å se voksne som fulle er litt komisk det og. Kjøpte nylig treningsutstyr så har såvidt begynt å trene. Også har jeg vært endel med Veronica og Therese, kjekt er det uansett! I kveld er det å samle pikene og dra ut å møte gamle kjente ålesundere. Jeg legger heller ut noen bildeinnlegg som kan forklare litt mer enn min kjedelige tekst gjør. Vel, jo – så koser jeg med Cosmopolitan da såklart, ingen sommer uten sommerblad!

Legg igjen en kommentar

