Reasons To Smile Week 26

– Har virkelig slappet av hele uken, sett på Bones, og begynner å komme meg videre for engangsskyld. Forresten, du vet du ser litt for mye på en serie.. og spesielt Bones når du begynner å drømme om arkeologi og skjelett osv!

– Møtte Christina og Birgitte før de dro til syden her om dagen, kjempekos!

– Shoppet og spise på McDonalds, superdiigg

– Så er nå en hvit blazer og en denimshorts rikere – love them!

– Dro innom frisøren igjen og fikk fikset på håret siden jeg ikke var helt fornøyd, men nå er jeg det! gratis til og med, elsker frisøren min!

– Sett på noen filmer som jeg har hatt liggende.

– Begynte å lese en ny bok-serie The immortals/de udødelige av Alyson Nöel. Jeg leser på norsk ettersom jeg har lest en del på engelsk i det siste så var litt godt å komme tilbake til norsk igjen. Så har lest ut to bøker i helgen, og mååå ha de andre, som jeg skal kjøpe/låne på biblioteket.

– Det er så lenge siden jeg har ligget å slappet av i en stor dobbeltseng med dyner, puter og en god bok, at å komme tilbake til det får meg til å glede meg til å begynne å lese igjen. Skikkelig lese!

– Dro på Giskesanden for å bade, men siden klokken hadde blitt 20:00 og solen hvilte seg bak skyer pinglet vi litt ut, så vi satt og snakket på stranden i stedet.

– Besøkte også Veronica ettersom katten hennes har vært tjukk som en elefant i det siste, så fikk møtt ene kattungen og fikk oppleve en kattefødsel – og ettersom vi ikke har hatt hunnkatter siden jeg var 7-8 år så var det litt spesielt! Men SE så søt!!

Legg igjen en kommentar

