Pin it

Jeg har litt veldig mange bilder lagret på dataen fant jeg ut, mange usaklige men som bare er så søte. Så i steden for at de skal ta opp masse plass på harddisken har jeg funnet en ny bildeside, der du kan like og følge folk – alt etter kategorier. Om det enten er matbilder, interiør, design, natur – you name it. Du bestemmer. Og det passet jo perfekt for meg med altfor mange usaklige og forskjellige bilder. Du kan lage så mange «boards» eller kategoribokser du vil og legge så mange bilder som du vil inn, enten ved å laste opp via datamaskinen eller en hvilken som helst annen side ved å bruke «pin it» knappen som du kan legge på bokmerkerlinjen.

Følg meg HER og/eller registrer deg her du også!

Legg igjen en kommentar

