My last week

Dårlig blogger. Once again. Vel, jeg skal bli bedre fra og med denne uken. Jeg flytter opp igjen til Trondheim på fredag sammens med kjæresten, og jeg kan nesten ikke vente! Jeg gleder meg. Jeg gleder meg og gruer meg til skolen. Men det kommer seg selvsagt. Uansett, de siste ukene har jeg tatt en ferie hvor jeg som jeg sa tidligere – var en uke i Risør før jeg og Sondre var hjemme alene i Asker. Uten bil vel og merke, så det ble ganske begrenset. Men det var herlig. En dag hadde vi noen venner over på grillkveld og satt å snakket til halv 11, spilte dart og hadde en ganske kos kveld. Dro på premieren av Batman som var awesome. Sondre hadde noen kompiser over på pokerkveld mens jeg koste meg med tven og boken min. Gikk en tur på Vardåsen som kanskje ikke er verdens lengste i km, men de km som er var rett opp hvor vi enkelte steder måtte løfte og klatre oss opp. Så det var en god trening for musklene uansett. Det var herlig!

Var også på minnemarkeringen den 22. juli i Oslo, som jeg er glad vi dro til. Når man ikke bor i Oslo fikk jeg ikke vært med på rosetoget i Oslo (selv om vi hadde fakkeltog her i Ålesund) eller sunget med på Youngstorget med «barn av regnbuen», så var det godt å fått tatt det igjen på én og samme dag. Kjente selv ikke noen som døde den dagen, men kjente flere som var på Utøya, så tanker går jo uansett til de og alle andre som ble rammet.

Og ja, Bruce Springsteen konserten var ganske bra. Første timen(e) var kanskje litt lugubre ettersom vi var våt og kald etter regnbygen som kom timen før konserten, og selve konserten var litt tam i begynnelsen, tok det seg opp den siste halvdelen. Jeg, Sondre, Erik og Amanda hadde dance-off og fikk i oss varmen så det var ganske alright til slutt. Er hvertfall kjempeglad for bursdagsgaven.

Legg igjen en kommentar

