Internet I love you

God Kveld!

Da skal jeg prøve å komme inn blogg-mood igjen! I disse 3 mnd uten internett har ikke akkurat inspirasjonen vært høy for å få superhøy mobilregning (høyere enn den allerede har vært) for å blogge via den, eller sitte midt i forelesningssalen å blogge som en annen no-life blogger. For face it, det er jo egentlig det bloggere som jeg er. Ikke betydelig høye leserantall, selv om det er noen tosifrede tall daglig (var det hvertfall), blogger bare for å blogge, selv om det er greit å ha et tidsfordriv og hobby sådan, men dere skjønner? Selv toppbloggerne, de bruker tiden sin på å dokumentere, jobbe og kjøpe ting for sine lesere skal være fornøyde og de skal få inn sin daglige månedslønn på mange tusner fordi folk klikker videre på reklamer og linker på siden dems.

Ok, langt ut av den røde streken i innlegget.. Kort fortalt har det forsåvidt gått bra uten internett; har klart å levere inn hver eneste en av innleveringene vi har ukentlig (som er minimum tre stk) og har jo den siste uken også fått 200 kanaler så den uken har jo vært en opptur – for ja, vi levde også 2 mnd med 6 tv-kanaler og radio, i supergod kvalitet – typ 10 år siden før HD var en drøm. Men til tross for det igjen har vi klart oss bra. Jeg innser nå at hele innlegget får det til å høres ut som jeg ikke har et liv uten internett og TV.

Vel! Jeg kan fortelle såppas at jeg har nå begynt på håndball også, for første gang på 5 år – som er så utrolig gøy, selv om kondisen er langt unna ennå. Vi har også spilt kamp, som vi vant – er jo bedriftshåndball ettersom det er BI sitt håndballag, så vi vant 15-10 over Bunnpris. Kjempegøy med drittslenging, knuffing og score mål ikke minst! Samt har jeg nå to jobbintervjuer fer sure neste uke også. Gleder meg! Kommer med bilder av leiligheten etc. i morgen!

Legg igjen en kommentar

