Sunday

God søndag!

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ser så negativt på søndager for, eller mandager for den del. Søndag er hviledagen av alle hviledager. En dag som er satt av til at du kan pleie deg selv og slappe helt av og ikke gjøre noe forpliktende. Jeg elsker søndager. Og mandagen, hvorfor ikke elske den? Det er dagen du kan bestemme hvordan uken skal være. Du kan begynne på noe helt nytt. Starte treningen du har utsatt i ukevis. Du kan bestemme at: Idag, i dag er dagen jeg skal si ja til alt, jeg skal se det positive i alt rundt meg og godta at ikke alt er rosenrødt.

Vel, i går hadde jeg besøk av skjønne Solveig, med superchips og tven i bakgrunnen så skravlet vi kvelden lang. Var kos med sosialisering og jenteskravling igjen – blir liksom ikke for mye av det med min kjære, haha heldigvis for ham?

Har fri i morgen også, men jobbintervju kl. 10:00 sharp, så blir opp tidlig og forhåpentligvis naile det.

Ha en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

