Running around

Tiden flyr i godt lag, selv om jeg egentlig bare er trøtt om dagen, er flott vi skal stille klokken på søndag, 1 time mer søvn hello! Men jo, har vært på ukens tre jobbintervjuer, mandag var det Ica Supermarked og ferskvare-medarbeider. Som er en god #2 på wishlist, tirsdag var det intervju med to svensker på Rockheim om servitør på ulike events som de har, som er en god #1 på wishlist, og i dag var det Asian Cooking, som jeg egentlig på en måte håper jeg ikke får siden jeg føler meg ikke halvparten så kvalifisert for denne jobben enda. Too fancy!

Så om jeg får telefon derfra i morgen tror jeg at jeg vil komme til å si nei, selv om jeg for all del trenger en jobb så vil man ikke drite seg loddrett ut når man ikke har nok kvalifikasjon for jobben. Over uken får jeg vite om jeg får noen av de andre som jeg virkelig håper.

Ellers har tiden flydd, har sett ulike filmer bl.a. Snow White And The Huntsman, Planet 51 og Abraham Lincoln: The Vampire Hunter. Alle gode filmer, alienfilmen var jo selvsagt en animasjonsfilm som bare er helt kos! Anbefaler å se alle, selv om Abraham Lincoln filmen kanskje var den kjedeligste så var det greit å fått sett den.

(Sorry for ingen bilder men orker ikke hente fra nettet og har ikke akkurat orket å ta med kamera på intervju for å dokumentere det…)

Ha en fin dag videre! 🙂

Legg igjen en kommentar

