My Halloween

Så ja, forrige fredagkveld ble vi invitert i halloweenfest hos Sondres gamle samboer, Simen. Og ettersom vi var opptatt med billedtaking hele lørdagen måtte vi improvisere med kostymer. Sondre ble Wolverine (fikk desverre ikke legge ut bildet av ham, men kan legge ved det han gikk ut i fra, ble ganske likt med aliminumsfolie som klør.

Mens jeg da brukte sminken jeg har og fikk frem sprekker og zombie-ish-sminke.

Ble en veldig kjekk kveld med plutselige kjente (Karoline) og gamle kjente og nye kjente. Kom vel ikke oss hjemover før i 2 tiden, i snøkulda.

Søndagen var det loppemarked med Ali og Karoline og skavling i noen timer før det bar hjem og ligge på sofaen å slappe av.  Ellers har jeg bare vært litt slapp og ikke helt i toppform, oppdatert iphonen med musikk – jeg føler at jeg er født på ny! Elsker når jeg får gjort det, og det har ikke blitt gjort på et halvt år!

Ellers er det kakekveld hos Ali i morgen med en gjeng koselige mennesker så blir kos!

Legg igjen en kommentar

