Kaputt

Åh er ikke livet herlig dere. Hatt internett i vel to-tre uker, så klikker dataen min. Selv om jeg har ventet på det siden sommeren, men nå er det altså umulig å få gjort noe – grunnet: for liten plass. Og går det ann å fikse det? Nei, fordi jeg ikke får lov av ett program på PCen. Så med engang jeg prøver ett program, som Crome eller Safari eller noe som trengs et eller annet – så fryser pcen og ingenting funker før du slår av og på. Heldigvis funker basic-greiene som å åpne mapper, så jeg har fått sikkerhetslagret alle dokumenter, bilder og musikk jeg har lagret, som jeg fant ut var en god del…

Har heldigvis gamle-pcen min her oppe, ettersom forutså at det ville skje – og også gjerne like før eksamensperioden. Oh Joy!

Ha en fin helg da dere, denne her blir bare bedre og bedre!

Legg igjen en kommentar

