Where did the time go?

Har vasket klær i hytt og pine, sånn går det når dagene går så fort at du glemmer helt av hverdagens gjøremål. Men jeg synes tiden flyr sånn! Herregud, jeg har min siste uke på skolen før eksamensperioden. Også er det oppgaver hit og dit. Fysj. Har ikke fått sett de gamle samboerne på mange måneder. Men det er sånn det er når høsten er her. Innspurt i skole, jobb og andre gjøremål. Tiden flyr virkelig.

Snart er julen her, julegaveshopping, siste jobbing før man drar hjem til hjembyen sin for å se igjen familie og gamle venner, dra på reunions og ta en kjapp kaffi med barndomsvenninner. Jeg gleder meg kjempe mye, men jeg ser bare at timeviseren på klokken springer fra meg. (haha og nå hører jeg på gamle mimresanger på youtube.. ah time pass us by so fast..!)

/Private

Jeg har jo helt glemt og fortelle alle personer som faller innom som ikke vet det fra før av og antaglig ikke vil bry seg særlig om det: jeg skal bli tante for første gang i mars! Jeg gleder meg så mye til å kjøpe barneklær og leker. Åhh.. det blir kos! Så det blir jo selvsagt å være med min bror og kjæresten til julen også. Ohmygod, hvordan skal jeg få tid til alt sammen? Samtidig som jeg drar til Sondre og familien hans på nyttårsaften igjen som i fjor. Nei ser dere – ta tiden i betraktning! Den flyr avgårde før du rekker og si Hallo. Selv om det er oss selv som er sjefen over tiden vi har, bruk den godt.

Så jeg setter liksågreit opp noen mål før jeg skal legge hodet på puten i kveld:

  • Lage og spise Tikka Masala med Sondre og Simen
  • Skrive ferdig første del av eksamensoppgaven
  • Forhåpentligvis trene om ikke Simen blir her altfor sent (trenger ikke tilskuere enda)
  • Begynne å tenke på hva jeg skal si på jobbintervju på torsdag, skal ha presentasjon om meg selv – og alle vet at det er umulig og snakke om seg selv..

Ha en fin mandagskveld da dere!

Legg igjen en kommentar

