.

Bilde

 

 

Forresten, jeg bruker omtrent ikke spotify så derfor har jeg ikke premium som gjør at jeg har de elskverdige reklamene når jeg skal få musikkinspirasjon fra ulike spillelister. ANYWAYS nå har de begynt med julereklame og julemusikk i reklamene og jeg får så vond-glad følelse i meg. For jeg har kjempelyst å høre Wham! Last Christmas og alle de fine julesangene, men for gudsskyld – det er jo fortsatt bare 15. November! Ikke før 1. Desember nei. Sier det bare! Derfra skal det pyntes med juleduk og fine julepyntegjenstander som koster nada på søstrene grene og nille. TIHIHI gleder meg. Men ikke før kjære Spotify, ikke før.

Legg igjen en kommentar

