I’m Freeeeeeeee

Jeg kommer aldri til å bli en fast blogger. Beklager, men det går bare ikke. Ikke om jeg setter opp faste dager engang. Jeg er en friblogger, jeg skriver når jeg kan og når jeg gidder. Om det blir tre innlegg på en dag, én gang i uken eller én gang i måneden – so be it. Jeg må bare innse det selv. Jeg blogger først og fremst for min del, men også for alle dere andre som titter innom. Jeg har tenkt flere ganger om jeg skal slutte. Jeg har holdt på siden 2007, halo – det er fem år det. Fem år med meningsløs blogging. Men likevel klarer jeg det ikke, jeg liker å ha et sted jeg kan rømme til med ordene mine. Et sted jeg kan få uttrykt noe. Jeg liker det.

Men i går ble vi ferdig med case-eksamenen som også er semesteroppgaven. Den har hengt over oss i et halvt år, og endelig – ENDELIG kom dagen hvor vi plutselig satt der, ferdig med å gå over for å finpusse på den.. også har vi ikke mer å gjøre. Vi var ferdig. Et sjokk. En glede. Love it! Har igjen tre eksamener: Om eksakt en uke i jus, deretter bedriftshistorie også sist men ikke minst verstingen av de alle: bedrifts økonomi.

Så nå skal jeg egentlig skrive at jeg blir fraværende her som ellers, men.. så er det sånn at å skrive usaklige blogginnlegg blir superinteressant og gøy i steden for å lese. Samt at vi får besøk av to venninner av Sondre i helgen og hans mor søndag-tirsdag, så det blir jo koselige stunder under eksamenslesingen da. Også er det jo premiere på siste Twilightfilmen i kveld, så skal selvsagt på kino neste uke. HEHEHE, hei eksamenslyst liksom.

Sources

Legg igjen en kommentar

