Tegnehanne

Hurra! snakker om blogger om dagen, så kommer Elisa med enda en fin blogger jeg må sjekke ut. Kan være jeg er verdens tregeste som ikke har hørt om henne før, ettersom hun tydeligvis vant Vixen Blog Awards (tenk at vi faktisk har en prisutdeling for blogging…) i år. Men det er altså Tegnehanne. Jeg får en ganske lik følelse jeg fikk når jeg begynte å lese linniiie.com for mange år siden. Sarkasme, humor og det som gjør det hele genialt og unikt: tegneseriestripe! Hvor genialt og hvor morsomt.

Og så beleilig at jeg skal falle over denne siden midt i eksamenslesingen.. Velvel!

Legg igjen en kommentar

