I heart exam

ikke en positiv ting at jeg lastet ned hele første sesong av Numb3rs i går når jeg er midt i eksamenslesingen. Og enda mindre positivt (selv om den egentlig er super positiv) at Rihanna og alle andre fine musikere legger ut sanger som får meg til å ville laste ned alt nytt i steden for å gå igjennom kjøpsrett, forbrukerkjøpsrett, avtalerett, angrerett, markedsføringsrett, immaterialrett og whatnot. Jeg er lei Norges lover. Fuck it all! Neida jeg er glad vi har det rettssystemet vi har i Norge – selv om enkelte straffelover skulle gjerne vært høyere, men det er så kjedeliiiig. Glad vi har praktiske oppgaver da, så vi ganske enkelt skal finne loven som gjelder og alle paragrafer som går under og drøfte det. Men har du sett bibelen som gjelder da eller? På 981 sider. Men glad jeg ikke er i dine fotsport Solveig som skal kunne alle andre lover også. Jeg føler med deg!

 

Legg igjen en kommentar

