Butterflies

 

Tenk på den du! Sitater er herlige dere. Jeg lever i en eksamensboble nå som gjør at det eneste jeg gjør om dagene har vært å ryddet, lest, vasket, lest, laget meg te, lest, spist, lest, ta bilde på instagram av det jeg spiser/drikker og whinet om eksamen, lest… kanskje en tur på butikken – som er det eneste jeg har sett uten for disse fire veggene på en uke? Jeg gleder meg sånn til å dra hjem nå! Snakket med min mor om at jeg er sikret jobb den helgen jeg kommer hjem og hun skal ta med meg på shopping! Samt er det jul rundt hjørnet og jeg gleder meeeg! Nå har vi besøk av ene bestekompisen til Sondre som jeg aldri har møtt, så det blir en spennende uke! neida, han virker koselig den lille timen jeg har kjent ham. Eksamen på fredag og torsdag om to uker. Lykke til dere andre i samme situasjon og fuck you som ikke er! hihi

Legg igjen en kommentar

