Oh you cold bastard

Åh, er så herlig når du våkner opp dagen etter du har vært helt dødslapp og kjenner snufsing fra en annen verden og vet hva som venter rundt hjørnet. Passer perfekt inn i eksamenslesingen altså. Vel, jeg hadde jo som sagt eksamen forrige uke, som gikk som den gikk, tør ikke si noe ettersom fjorårets fiasko som jeg trodde gikk OK, ikke gikk det to bokstavenes vei, så vi får se. Den jeg virkelig gruer meg til er den som jeg har om en ukes tid. herregud, det er en uke og noen dager til og jeg kan INGENTING. Men.. så er det hjem til jul da! så da går det oppiopp.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/577842_10152287933060427_182034539_n.jpg

Besøket til Sondre var kjempe koselig bli kjent med og få møtt for første gang, og selskap for kjære Anita som ble 23 år på lørdag var kos med et lite vors etterpå hos Elisa og typen, meget stort drikkepress men hva er vel ikke ett vors uten det. Og ja, jeg klarte å si nei.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/29635_10152287933070427_1060879568_n.jpg

Legg igjen en kommentar

