Christmas in this corner of earth as well

Jo det har jeg jo helt glemt av å fortelle. Denne høsten har vært min erkefiende teknologisk sett. Tv og Internett har jeg skrevet utallige ganger om som var treg, en data som kræsjet også ble frisk. Og nå igjen, på morgenen til første eksamenen, fikk jeg ikke til å slå på pcen min. På min pc er det nemlig ikke en knapp du trykker på for å slå på maskinen, men en som du skyver og jeg tenkte på det første dagen jeg fikk den – om den her skulle klikke eller løsne? så er jo jeg screwd! Og jommen skjedde det ikke. Jeg har jo for all del overlevd da, ettersom pcen min ikke var livsviktig på den eksamenen som jeg trodde, og sist gang den klikket og livnet opp igjen så fikk jeg sikkerhetslagret det meste av dokumenter osv. Har forsåvidt en reserve som er dinosauren som jeg hadde før den jeg har levd mine siste tre år med – men den ikke vil koble seg til internettet våres så det er jo flott. Men Sondre er så grei å låner meg sin gamle mac, så jeg har jo sånn sett oppgradert til den gamle Macbook Pro’en. Eller.. det er vel den 3. siste nå ettersom like etter Sondre kjøpte sin nye Mac så kom det en til ut med retinaskjerm. Anywhoo, pc er pc. Så nå står Macbook Pro (til meg selv) på nr 1. på ønskelista, selv om min mor har sagt at jeg ikke får så dyre gaver.. Men man har vel lov å håpe?

HVERTFALL. Har gjort typ.. 4 økonomioppgaver og er kjempestolt over meg selv for å ha forstått disse, så kanskje det er håp likevel. Hah, men tenkte å legge ut litt julestemning som vi har i leiligheten, Sondre fikk sjokk når han fant ut at vi hadde juleduker – haha.

Trykk på bildene for å få bildefremvisning

Legg igjen en kommentar

