Urbex

Herlighet, timene flyr når du faller innom sider du drømmer deg bort i, ikke nødvendigvis fine drømmer – men hvordan hverdagen var på en gitt tid. Jeg snakker nemlig om at jeg klikker videre på ulike linker til jeg plutselig faller innom sider med helt utrolige bilder. Denne gangen var det DENNE siden, hvor jeg da spesielt ble opphengt i urbex bildene som jeg også direkte linket til. Urban exploring sites av gamle forlatte bygninger fra 1800- og begynnelsen av 1900-tallet. Og jeg elsker jo denne tidsperioden fra før, så dette var jo midt i blinken. Se igjennom bildene og bli amazed sier jeg bare, se på arkitekturen – man finner ikke noe sånt i dag (utenom det skal være godt over 100 år gammelt).

Legg igjen en kommentar

