Home for Christmas

Herlighet har helt glemt at jeg har en blogg. De siste dagene i forrige uke brukte jeg til å nilese og nipugge økonomi. Som om ikke pugging av teori er kjedelig i seg selv, så er økonomi hakket verre. Eksamenen gikk som den gikk, jeg håper bare på å bestå så om jeg får en E jubler jeg. Økonomi er mitt kryptonite. Når den var ferdig jublet jeg på vei hjem, og hadde en liten minijulaften med Sondre siden det ble siste kveld med ham på to uker. Ribbe og masse god mat, håndball kamp på tv og kon-tiki til slutt. Finfin kveld. Dagen etter var det opp tidlig å pakke ferdig og fløy hjem med Solveig.

c0dd8d5e46ff11e2996722000a9f18fe_5

I helgen har jeg jobbet på Teaterfabrikken på julebord, var kjempekos å se igjen gamle kjente og jobben i seg selv er jo herlig. Siden har jeg slappet av hjemme, shoppet, tenkt på å kjøpe julegaver men det går jo litt sent da.. haha. I morgen er det en oppdatering på håret og tvinge meg selv til å kjøpe ferdig julegavene. Og i helgen er det «Amund og Herman Show» som jeg skal jobbe på, så det blir kos å tjene inn litt penger igjen!

Eniwhuu, ha en fin førjul da folkens!

Én tanke på “Home for Christmas

Legg igjen en kommentar

