Music #6

Lenge siden det har vært oppdateringer på musikkfronten herfra, som kommer av at jeg var uten egen pc i to måneder og når jeg endelig fikk Mac (:D:D) så har jeg vært ganske treig med å få inn musikk på den, men nå er den gamle lista på iTunes’en min på plass og jeg har hentet litt musikk siden sist, som var rundt 16. november elns?

Første overraskelse er jenta bak Whip My Hair, dattera til Will Smith som er ute med en ny singel: Sugar And Spice, som er en helt annen sjanger men likevel så fin. Så herlig at hun fortsatt holder på å finne sin greie, jenta er jo bare 13 år?

Willow Smith – Sugar and Spice

One Republic – If I Lose Myself

Lil Wayne ft. Future & Drake – Good Kush & Alcohol (Bitches love me)

Taio Cruz ft. Deadmau5 – Touch The Sky

Lil Wayne ft. Christina Milian – Hello

Flunk – Spring To Kingdom Come

En god blanding da med andre ord, men da kan det være det er noe for enhver smak her. Eller bare jeg som har ganske mainstreem musikksmak. Anywho, skal prøve å holde oppe på denne fronten!

Legg igjen en kommentar

