Støl

Det har begynt å snø folkens. Som om det var det vi trengte nå, det har vært -10 grader og solfylt og opphold siden dagen vi kom hit, men plutselig når jeg åpnet døren ble jeg møtt av en hvit duk foran øyenene. Og jeg er så støl at jeg ikke skjønner hvorfor jeg for noen dager siden sa «det er deilig å være støl, da vet du at du har gjort noe bra!». For det her, det er ikke bra. Jeg gråter nesten av å knyte skolissen.

Nemlig. Håndballen har begynt på igjen etter jul og det er fint at juleribba har satt ett støkk i de andre på laget sånn jeg ikke er alene på kondisjonsfronten! På mandag er det kamp mot ingen andre enn POWERPUFF GIRLS. Ohyeah, bedriftshåndball er ganske likt sport i gymmen på barneskolen når man diktet opp egne navn til lagene sine. Neida, men det blir da toppoppgjøret, ettersom vi ligger øverst (med én kamp mindre spilt) og de på andre plass. Gleder meg kjempemasse så det kan jo ikke bli annet enn bra. Om en måned ca er det også Studentlekene 2013 som i år blir holdt her i Trondheim, som vi er så heldige å får vært med på. Da kommer lag fra forskjellige skoler rundt om i Norge, fra Kr.sand i sør til Bodø i nord. Med en bankett på kvelden, så blir det jo selvsagt kjempemorro. Dette halvåret tror jeg blir topp!

Legg igjen en kommentar

