Reasons To Smile Week 6

Jeg hadde skrevet et innlegg som ikke ble ferdig om uken som var, men nå har det gått såppas lang tid at jeg bare skriver ett søt Reasons To Smile innlegg i stedet.

– Gjort alle arbeidskrav som er ute, som gjør at jeg tenker – uh, det er jo ikke så gale. I will survive this!

– Fikk meg jobb som servitør ved et bemanningsbyrå, som er ganske alright med lønn, og arbeidstider osv.

– Hadde frokostdate med Elisa og catchet up om alt og ingenting, to timer fløy forbi som Jaa9 & OnklP synger i ørene mine akkurat nå (eller de synger vel gli forbi men pytt!)

– Hadde en ganske produktiv og kjekk håndballtrening

– Sett de to første James Bond filmene (av den siste regissøren vel og merke), I like it.

– Prøvd nye energibarer, men må bare le av min kresenhet, det er jo ingenting som faller i smak!

– Hatt en liten nostalgisk følelse når vi så på Beethoven filmen, den med St. Bernard hunden?

– Samt sett alle mine gode serier som gjør at jeg overlever uken.

– Har tenkt en del, det er mange serier jeg skal se og har minst 3 stk som jeg har alle sesonger av men ikke kommer meg igjennom fordi jeg vil se ALT. Men det kommer seg, men poenget er at jeg skal prøve å bruke mindre tid på pc. Det må da finnes bedre ting å bedrive tiden sin på, vi er jo TROSS alt i 2013

Legg igjen en kommentar

