A Tiny Update

IMG_1315Er så mye som skjer om dagen føler jeg, så tiden flyr forbi. Sondre har fylt sine 21 år, vi har spist massevis av kaker som ordentlig sunnmørsk tro (selv om det var han som baket alt sammen). Valentines day er for meg helt ok at folk vil feire, men etter å ha blitt sammen med Sondre som ikke tror på «tullehøytider» som han kaller det, vil jeg si at valentines day for meg er en overfladisk dag. Det å få roser, sjokolade og overraskelser på andre «ikke-spesielle» dager er mye koseligere og betyr mye mer spør du meg. Men for all del, det er jo koselig å bli lagt merke til på denne dagen også da, men å gjøre en stor sak ut av det…

Vel, min valentines ble feiret med håndballaget som hadde vors for å bli litt bedre kjent før vi neste uke har Studentlekene med massevis av håndball på programmet. Var utrolig kjekt, ble bedre kjent med mange av de – uvant å se folk med sminke og dollet opp for fest – merkelig det når man bare trener med de og har forskjellige tider på skolen så man ikke møtes i hverdagen heller. IMG_1324IMG_1329IMG_1336

Men altså det skal sies at Sondre var romantisk som alltid når jeg kom hjem da: telys overalt på soverommet, hengt opp masse fine bilder av oss og spilte av video av en peis på iPaden og et ark med noen søte ord på. Jeg er altfor heldig. For ikke å snakke om at jeg i dag våknet til telys igjen, ristet brød og frokost + en morgen-sjokolade på senga. (Som jeg forresten ikke skjønner er en ting flere har funnet ut av? At med engang man våkner med forferdelig morgenånde og verken drukket eller spist på flere timer, så smaker en bit melkesjokolade så ufattelig godt!!). Du er best, Sondre!

IMG_1343

Vel, den kommende uken vil som sagt være håndball, håndball, håndball. Med kamp allerede i morgen, pause to dager før vi starter med kamp allerede torsdag morgen(!) – adjø forelesning da ja – og de påfølgende dagene. Samt idrettsfest fredagen og bankett lørdagen. Pause søndagen – som forresten er Oscar-søndag også så kanskje det blir døgning og enda mer ødelegging av døgnrytmen da, før det igjen er kamp igjen på mandagen. Men det skal bli digg!

Legg igjen en kommentar

