Bambi på glattisen

Jeg tenker hele tiden at jeg kan samle sammen noen ord og få til ett innlegg om så ikke for andre, så for min egen del, og nå har jeg jo faktisk en del å formidle også. Men helt ærlig så vet jeg ikke om noen leser bloggen lenger fordi jeg er så flink på oppdateringer. Hadde liksom ikke orket å lest en blogg som bare blogger annenhver uke heller. Vel, jeg gjør det likevel for det er fint å dele livet mitt med en internettside som om jeg ikke har venner ♥♥♥♥♥

Vel, det har seg sånn at fra torsdag den 21. begynte studentlekene 2013, som er en slags «cup» for alle idretter innen studenttilværelsen i Norge, fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør. Jeg går som sagt på håndballaget til BI Trondheim, så når SL skulle være i vår by i tillegg måtte vi selvsagt være med. Det var kjempegøy, vi fikk sett at vi faktisk er veldig gode, ettersom vi kom med i en av de bedre gruppene og kom på delt 2. plass i puljegruppen, det gikk rett og slett bare på målforskjell, som var litt kjipt siden vi var ganske jevngode med de vi spilte mot ved å vinne eller tape med ett mål eller fikk uavgjort. Vel, vi kom til semifinalen og bronsjefinale mot Elverum, som var ganske alright, med tanke på at hele laget var fyllesyke uten like, og noen fortsatt fulle i semifinalen.

Men det som skjedde denne torsdagen da, etter tre spilte kamper og 10 meter fra døren, klarte jeg å skli på isen forran eieren til oppkjørselen som stod å sandet litt bortenfor meg – og fikk en sprekk i benet i håndleddet. Det fine med det er jo at jeg får av gipsen til påskeferien og får byttet den ut til en bedre og lettere en nå førstkommende fredag. Åh, snart er det ferie og en etterlengtet utenlandstur! Bare 16 dager til jeg drar til Asker, 50 årsdag til Sondres pappa før flyet går videre noen dager senere.

IMG_1362

Off-track her, men gipsen stoppet ikke banketten til SL, som forresten var helt latterlig. De serverte tapas som var sånn passe ok god. Men så fant vi ut at de solgte Dahls(?) øl på BOKS for 80,-. Og den dritten der koster kr 20,- på butikken? Velnei, vi har bedre ordninger på BI der prisene for øl er 20 kr og vin 30 kr! Makan. Så vi bestemte oss for å dra til Maria og vorse, men da vi hørte med vaktene sa de at om vi gikk ut, kom vi aldri inn. De var nemlig for redd for maten, som de forresten hadde matbonger for. Så vi dro og hadde det kjekkere for oss selv, og fant også ut at de andre lagene selv hadde dratt videre på byen fordi det ikke var allverdens bra ordning i Spektrum. Midt oppi dette fikk vi igjen besøk fra Torstein som bodde på sofaen våres i november, så det var jo kjempekos med godis og tvkveld på fredagen med Sondre, Torstein og Thomas óg da!

IMG_1401

Mye medlidenhet har kommet ut av gipsen, så jeg har fått disse fine blomstrene, en surprisepakke fra mamma i posten med en blå bukse som jeg tror kan bli ganske kul til sommeren, penger og godis. Pengene forsvant med engang siden Sondre måtte ut med 1000 kr for dette her da. Studenter har virkelig ikke råd til å skade seg? Samtidig som jeg skylder han for strømregning. uff, ferie kom du kjære! Og det jeg hadde igjen av penger gikk til en lommebok som jeg elzker. Sondre synes den er teit som ligner en fake Louis Vuitton, selv om den har et eget merke med navn på V.

Legg igjen en kommentar

