What’s Up With That?

Jeg har ett spørsmål, for jeg skjønner meg virkelig ikke på det. Hvorfor har det plutselig «in» med brun ettervekst? Jeg kødder ikke, og ikke sånn svart du får hos de som normalt farger håret blondt, men at du ser at de har farget etterveksten til gjerne 3-4 cm brunt!? Altså, jeg kan ikke si at du kan forsvare det med at du nå skal la det vokse ut til den hårfargen fordi det er din riktige, for da farger du hele håret i den fargen. God dammit!

Det er en ting jeg virkelig har irritert meg over sånn omtrent hver dag jeg går på skolen.

Men jeg tenkte å legge ut noen nye sanger snart, har brukt de siste dagene nå til å lete etter ny musikk siden det ikke går mer enn en uke før jeg får abstinenser av musikken, så nå er musikklista oppdatert. Selv om det for det meste er party/trenings musikk, og med noen innspill av momford & sons og i den gaten. Har virkelig en vid musikksmak. Men siden jeg aldri drar ut til vanlig og har vært ute hele to helger på rad nå, har jeg funnet ut at jeg av alle mennesker ligger bak i musikkverdenen, og det kan vi ikke ha noe av! Pluss jeg trenger å samle opp masse reisemusikk, ettersom vi skal bruke 3-4 timer på flyet, vente i 2 og en halv før vi flyr videre i 3-4 timer. Tips mottas for dem som orker å legge igjen spor etter seg!

Legg igjen en kommentar

