Real Beauty Sketches

Etter vi kom hjem fra Jordan har både jeg og Sondre ligget annenhver dag nesten med en eller annen slapphet-sykdom. Feber, kvalme, sår hals, hodepine. Alltid noe nytt og eller bare vært helt slapp. Så jeg har lest alt av artikler; nyheter og sladdernyheter. Jeg har vært på Fox News og TMZ  til og med. Så jeg har vært fullstendig oppdatert på Justin Bieber og bombingen i US etc. Så yay me. Vel, vet ikke om alle andre har vært like oppdatert som meg og fått med seg denne videoen, men så sant og så herlig at det har blitt laget en sånn film!

Én tanke på “Real Beauty Sketches

Legg igjen en kommentar

