10 Ting Ingen Vet Om Meg

Hvorfor sa jeg at jeg skulle gjøre dette?

10 ting ingen vet om deg (mange vet det vel forsåvidt men for dere som faller innom som ikke gjør det)

– Jeg har en tvangstanke om å nappe bort «ulldotter» fra gensere, pledd og alt som går ann å nappes fra. Albertines sofa f.eks.

– Jeg er veldig utadvendt når jeg er med venner, men veldig reservert ovenfor nye bekjentskap, men alt til sin tid!

– Mange vil kalle meg «Tanorexia», som er avhengig av å tææne og bli brun. Selv om jeg ytterst sjeldent faktisk går i solarium, men når mai-september tillater varmen så finner du meg som oftest i parken for å bli brun. Men det i seg selv er ikke fordi jeg er avhengig – men fordi jeg blir veldig lett brun, og ved å bli veldig lett brun – får man også veldig lett skille: som er min verste fiende. Helt siden vi var små og hadde fotballskole for yngre jenter og jeg fikk ett skille som varte et/to år, derfor vil jeg danne en ordentlig brunfarge sånn skillene jeg evt. får ikke er så ekstreme som det en gang var.

– Jeg elsker sukkerbiter og isbiter. Hvorenn jeg finner det så havner det alltid knaskende i munnen.

– Jeg har stor respekt for autoritet, eldre, og generelt noen med «høyere rang», som nå for tiden når jeg går på intervju så våkner jeg opp kvalm av å gru meg til intervjuet – eller første dag på jobb.

– Jeg er et rutine menneske som er veldig lett å lære rutinene til, f.eks: Dusjer jeg på kvelden, så går jeg rett for å ta meg ett glass vann og drikker det resten av kvelden. Selv om det er brus tilstedet eller noe annet.

– Jeg har blitt tante! Det tror ikke jeg at jeg har delt på bloggen. Med fire brødre måtte det nesten skje snart, så for en måneds tid siden ble jeg tante til en liten prinsesse med navn Johanna Olave. Og med tante tittelen ble jeg også fadder, iiiiik! Så begeistra!

– Jeg er født tynn og har en tynn mor, som gjør at jeg kan spise omtrent hva som helst uten å legge på meg. Noe som ikke er «Så heldig», men så utrolig irriterende når jeg faktisk vil legge på meg.

– Jeg er blitt allergisk mot katter. Oppvokst med katt, hund og hele smølja så endte det til slutt opp med katteallergi og pollenallergi.

– Det er to ting som jeg er utrolig redd for og har en frykt for: Høyde, selv om jeg likevel går på fjellkanter osv – og havbunnen. Jeg takler ikke å svømme der det ikke er strand og jeg ikke kan nå bunn. Kanskje for mange skumle haifilmer eller skrekkfilmer, men alt som er borte fra stranden er bare et «no-no». Elsker å være ute med båt, men svømme ved den og stå på wakeboard etc. er bare skummelt. Samme med å bli dratt under vann, uansett om det er der grunna er- så er det for likt scenario som å bli dratt under der det ikke er grunt.

Legg igjen en kommentar

