Day 4 – Et Bilde Av Deg Selv Som Barn

Som i forrige innlegg kan dere kanskje kjenne igjen begynnelsen på David Guettas sang, som er jo en god gammel 90talls sang som jeg ikke kommer på for øyeblikket – men som gjor at jeg gikk på Spotify og skulle lete i 90-talls lista mi, oh good feelings! Dj Mangoo med Eurodancer? Aah, smile on my face!

Men tilbake til poenget med det her innlegget, challenge er en challenge og her er et bilde av meg som barn:

meg og tor.bmp

Fikk dere til og med en bonus, Tor min bror. For å forklare hvorfor vi har på oss altfor store støvler; vi danset støvveldansen i mammas- og pappas støvler.

Legg igjen en kommentar

