Music #8

Er lenge siden jeg har lagt ut noe musikk her, og sant skal sies at jeg ikke letet etter ny musikk før nå for ett par dager siden. Kan legge ut en liten liste av det jeg hører på non-stop nå. Litt smuuud rap fra LL Cool J og Seal – I know, for en blanding av artister. Men det er noe jeg har merket nå, hva skjer med at alle synger med alle for tiden, siste jeg ville tenkt var Snoop Dogg med Miley Cyrus! Hadde trodd Seal kom før hun for å si det sånn!

LL Cool J ft. Seal – Give Me Love

Macklemore & Ryan Lewis ft. Ray Dalton – Can’t Hold Us

Ms Mr – Bones

Imagine Dragons – Demons

Martin Halla – Illuminate The Sky

Wankelmut & Emma Louise – My Head Is A Jungle

David Guetta ft. Ne-Yo & Akon – Play Hard

 

Legg igjen en kommentar

