Day 6 – Noe Du Er Redd For

Nå har jo jeg egentlig allerede fortalt hva jeg er redd for, med tanke på høyde og havdypet. Men hvis jeg skal gå lengre enn det så er det selvsagt: insekter. Insekter er noe av det ekleste som finnes – men hovedsaklig når de er der de ikke skal være; på rommet ditt, på badet, på ryggen din etc. Ute i det fri så bryr jeg meg ikke så mye om de. Utenom mygg såklart.

Et lite tusenben i Jerash i påsken:

_DSC0103

Ellers er jeg veldig konfliktsky, jeg liker virkelig ikke å krangle med folk, høre på folk krangle eller når folk har sin sinte-stemme. Kanskje fordi jeg alltids hørte pappa og de kjefte på mine eldre brødre når jeg var yngre. Ikke vet jeg, men det har hvertfall medført at jeg aldri har kranglet med mor og far – én gang har pappa hatt sinte-stemmen mot meg, og det var når jeg ville være oppe hele natten på Area-51 LAN i hallen i 8. klasse – da snakket jeg ikke med ham på tre-fire dager – av skremsel. Pappan min er skummel.

Legg igjen en kommentar

