Happy Day!

Good news! Etter langt om lenge og lengre enn langt, har jeg endelig fått meg en jobb. Som er sårt needed med tanke på regninger, husleie, gjeld og mat nå for sommeren. Du leser nå ord fra ei som har fått seg jobb som servitør på Egon Solsiden. Så om du skal til Trondheim i sommer, vil du mest sannsynlig komme innom Solsiden, kanskje du er så heldig og ser meg! Whaaat. I såfall, med tanke på alle ulike jobber jeg har søkt på og hotell jeg har jobbet ved i det siste – det er virkelig bra. Jeg er storfornøyd, for alle vet jo hvordan Egons atmosfære, service og arbeidsmoral er – super kos! Jej me. Glad her i huset!

Legg igjen en kommentar

