21 at last!

Jeg skal ikke si jeg er kjempe flink å holde oppe med denne challenge-en, men jeg er bedre enn før hvertfall! Vel, de siste dagene har gått til å kaste bort tid på å ikke øve til eksamen, bursdag! og første jobbdag. Så ja, nå er jeg endelig 21. Wuhu, kan endelig komme inn på brukbar. Neida joda. Men bursdagen ble feiret med å dra ut å møte Karoline, Solveig og Albertine med følge av Sondre som skulle møte Thomas. Ble til at Thomas var forsinket og vi gikk på Café Løkka her og drakk vår første utepils. 20 grader og sol, første ordentlige vår/sommer dag var på min fine bursdag! Så vi satt der i vel 4-5 timer og snakket om alt og ingenting. Tiden fløy, Thomas kom til slutt også før vi gikk videre og jeg ble spandert på pizza på peppes. Wuppiiih! Og brukte dagen deretter til å slappe av, kake, potetgull og tv. Finfin bursdag!

I går jobbet jeg som sagt min første dag, det gikk kjempe fint! Tiden fløy og de ansatte var veldig imøtekommende og kjempe hyggelige. Gleder meg til veldig til å bli bedre kjent med de. Fikk vite at sjefen var fornøyd med min første dag, sett bortfra at jeg var litt for konsentrert og glemte å smile noen ganger. haha, men det kommer seg! Det er også personalfest i begynnelsen av juni som gjør at jeg vil bli bedre kjent med de andre. Cænt wait.

Vel kan ta igjen noen challenge´er da!

Mobilen min: En iPhone 4

_DSC0015 _DSC0016 _DSC0021

Normalt har jeg også et silikon-deksel på den for å beskytte den, men det er omtrent gul-brun i stedet for gjennomsiktig, så den ser finere ut sånn! Men dere får se det på et senere bilde i challengen uansett så! Det kan jeg faktisk gratispromotere fordi det dekselet har reddet min mobil fra å knuse fra trapper, betong, asfalt, bordplater etc. og da har jeg hatt den et halvannet år. Clas Ohlson leverer altså!

 

Legg igjen en kommentar

