Day 17 – Nattbordet Mitt

_DSC0053

Nattbordet blir kommoden vi har klærne i, er som oftest der jeg legger det jeg trenger hvertfall. Som klokken, hårstrikk og klemmer. Og den lille beholderen er en søt sak jeg har sett etter lenge, som ikke er for stor eller for liten til å legge småting som jeg ikke vil skal forsvinne, som øredobber, smykket og ringer. Ettersom jeg ikke klarer å sove med noe av dette fordi jeg føler meg kvalt og klaustrofobisk + øredobber er bare ubehaglig å sove med. Mobilen legger jeg alltids på bakken ved sengekanten, sånn jeg må omtrent rulle ut av sengen for å slå av alarmer.

_DSC0043

Samt p-piller (safety first!), muskelkrem når man får strekk eller sovner på trynet og ødelegger skuldren som Sondre har gjort ett par ganger eller øyendråper til allergisesongen nå. Har vel også som oftest ett par hodepine tabletter og nesespray også her. Vel det var mitt nattbord. Kjempe spennende!

Legg igjen en kommentar

