Day 18 – Spillelisten Min På Suffle – De 10 Første Sangene Som Popper Opp

Ok. Jeg velger å bruke iTunes’en min her, ettersom det er den som har all musikk jeg eier. Det er også det meste av musikk jeg har hatt siden jeg begynte å høre på musikk, så do not judge. Det er en GOD blanding her!

The Red Jumpsuit Apparatus – Cat and Mouse

– Dette er en sang fra «emo»-tiden i musikksmaken min, da jeg hørte på Blink 182, Simple Plan og disse da. Men jeg har gode minner og kan godt høre på sangene den dag i dag, så det er bare koselig med gammel musikk man ikke ville valgt å høre på i dag da!

Alice Deejay – Will I Ever

– Her har vi et klassisk eksempel på hva jeg sa i begynnelsen, god blanding og ikke døm! Dette er for 90s listen min når jeg føler for å mimre med venninner. Er forsåvidt en grei løpesang også!

Garmiani & Salvatore Ganacci – The City Is Mine

– Noen måneder siden jeg lastet ned denne, helt grei for dager jeg har lyst å høre den om det enten er på fest eller på vei til skolen!

Billy Talent – Surrender

– God rock, skulle gjerne vært på konsert med disse! Minner om polenturen med 10. klasse egentlig denne, haha!

The Wombats – Moving To New York

– Igjen, god rock!

The Red Jumpsuit Apparatus – Angels Cry

Jeremih – Birthday Sex

– RnB-pop heheh!

Jenny Langlo – Mockingbird

– Norges idolvinner fra 2011 sin nye singel

Rihanna ft. David Guetta – Right Now

– Fra Rihannas siste album, helt ok minus fra min side, men den er jo på datan fordi.

Zebrahead – Get Back

– Enda et rockband fra emo-rock musikktiden min!

Vel der kan du se, litt forskjellig som kommer opp.

Legg igjen en kommentar

