Day 19 – 5 Ting Jeg Ønsker Meg

Jeg har for mye og mer en nok egentlig, men selvsagt er det ting jeg ønsker meg!

  1. Lappen. Jeg er 21 år og har ennå ikke kommet meg rundt til å få bil-lappen enda. Selv om jeg ikke trenger det per dags dato siden jeg bor i sentrum av Trondheim, trenger rett og slett ikke billappen her, men når jeg drar hjem og på ferie merker jeg at det hadde vært veldig greit med det. Så snart! engang!
  2. Bunad. Jeg husker jeg sa – hvorfor skal jeg ha bunad som bare blir brukt engang i året? Hvorfor skal mamma og de eller jeg selv bruke 20 000 ++ på bunad. Dust, 15-årige Silje. Jeg har så lyst på bunad og det er så kjipt å ikke gå med det på 17. Mai! Man føler seg som et utskudd. Det er jo så PENT.
  3. Hund. Jeg har så lyst på hund som kan ligge på gulvet, som får meg ut av huset for å gå tur med, som alltids er glad i deg.
  4. Penger. Akkurat nå er det en økonomisk trangt med tanke på å kunne tjene inn penger til husleie og regninger i sommer. Jeg gleder meg økonomisk sett til August når stipendet kommer, stor lønn og aah. Ja!
  5. Nye briller. Selv om jeg bruker linser, har jeg lyst å kunne ha tilgjenglig noen briller som har riktig styrke på seg og som samtidig ser mye bedre ut enn disse greiene jeg har nå

Så der har du det som er på topp for øyeblikket!

Legg igjen en kommentar

