Day 22 – 10 Personer/Gjenstander Du Ville Tatt Med På En Øde Øy

  1. Sondre – Jeg vil jo selvsagt ha med noen jeg er glad i og så jeg ikke blir alene
  2. En bok eller flere – greit for å ha sunket inn i tilværelsen
  3. Bikini – For å bli brun
  4. Solkrem – .. og ikke rød
  5. Vann og mat selvsagt
  6. Freia Melkesjokolade – nammmmm
  7. Frisbee og andre sommer-leker – For å ha alternative gjøremål
  8. Kamera – Hadde vært kos å foreviget minnene
  9. Toalettpapir – det er bare ekkelt om man ikke har det…
  10. Klokken min – Så man har en viss anelse på hvilken tid og dag det er

Denne listen var faktisk vanskelig. For: om jeg først skulle dratt til en øde øy – frivillig – ville jeg også gjort det uten teknologi. Jeg ville tatt ordentlig ferie uten mobil, pc, tv og annet. Skulle gjerne satt opp venner og gitar eller noe også, men det blir for mye og .. hverken jeg eller Sondre kan mye på gitar – men vi hadde vel forsåvidt hatt tiden til å lære det.

Legg igjen en kommentar

