Day 23 – Dine 3 Yndlingssanger

De jeg kan høre på omigjen og omigjen og so on, er noen som andre kanskje finner øredøvende eller er radiolei av, men jeg finnes ikke lei av disse.. Så da vet dere det. Om det er min Topp 3 er vel kanskje en annen sak, har vel ikke noe som er absolutt favoritt.. men ja!

Childish Gambino – Heartbeat

Kan også være at jeg liker denne så godt fordi jeg liker Donald Glover som er hovedpersonen her og fordi jeg digger «Community» også. Velvel! 

Ed Sheeran – The A-Team

Jeg blir aldri aldri lei denne. Den er så fin. Jeg får så lyst å bare sitte på en buss og se på timene fly forbi utenfor og drømme meg vekk i minner og drømmer. Åååh så fin!

Blue Foundation – Eyes On Fire

Denne er fra Twilights første film og er så fantastisk fin. Frysninger bare jeg hører på den. Spesiell og perfekt. I LIKE IT.

Legg igjen en kommentar

